10 דרכים להגדיל את החשיפה של כתבת התוכן שלכם
כתבת התוכן שלכם עלתה לאוויר – מזל טוב! אתם אולי לא יודעים, אבל הכתבה הזו יכולה לשמש אתכם באינספור פלטפורמות אחרות – לעזור לכם ליצור חשיפה ולהגדיל מכירות. בגלל שאנחנו רוצים שהכתבה תקבל חשיפה מקסימאלית, יצרנו עבורכם רשימת טיפים שיעזרו לכם לבסס את המותג שלכם. אז קבלו את כל מה שאתם צריכים לעשות כדי למקסם את הערך של המוצר הדיגיטלי החדש שלכם:

תאריך

1. פרסמו את הכתבה בפרופיל הפייסבוק שלכם:

זה הזמן לספר לכל חברי הפייסבוק שלכם על הכתבה שעשו עליכם. שתפו את הלינק והזמינו אותם לקרוא.

טיפ מאיתנו:
תענו לכל התגובות המפרגנות – אתם אף פעם לא יודעים מי הלקוח הבא שלכם!

2. פרסמו בקבוצות פייסבוק רלוונטיות:

ברוב קבוצות הפייסבוק יש ימים בהם ניתן לפרסם כתבות ומוצרים. כנסו לקבוצה בה נמצא קהל היעד שלכם (אלו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם) ופרסמו את הכתבה. הזמינו אותם לקרוא, לשתף, וכמובן לשאול שאלות.

3. שימו את הלינק ב"ביו" של האינסטגרם שלכם:

חשבון האינסטגרם שלכם הוא אחד מכרטיסי הביקור הטובים ביותר. כנסו ל"הגדרות" והדביקו את הקישור בשורת ה"Website", כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להגיע לכתבה בקלות.

4. פרסמו צילום מסך בסטורי:

ספרו לכל העוקבים שלכם על הכתבה! צלמו מסך ושתפו את התמונה בסטורי שלכם – בקשו מהעוקבים לשתף את הכתבה גם בפרופילים שלהם.

5. העלו תמונה לפיד:

זה לא הזמן להתבייש! כתבת הפרופיל החדשה שלכם היא משהו להתגאות בו! שתפו את התמונה בפיד.

טיפ מאיתנו:
ספרו קצת על חווית הריאיון או הצילומים – הסיפור האישי יהפוך את הפוסט למעניין אפילו יותר.

6. ספרו לכל רשימת הדיוור שלכם:

רשימת דיוור היא דרך פשוטה ומהירה לפנות ללקוחות שלכם. זה הזמן ליצור מייל שיספר לכל הלקוחות על הפרסום החדש.

7. הזכירו את הכתבה בשיחות המכירה:

שיחת מכירה היא אחד המקומות החשובים ביותר לדבר על העובדה שיש לכם כתבת תדמית באתר גדול – ספרו ללקוחות הפוטנציאליים על הכתבה ואפילו שלחו לינק בסוף השיחה.

8. קבוצות וואטסאפ:

אין קהל טוב יותר מזה שנמצא בקבוצות הוואטסאפ של השכונה, העיר, הבניין או אפילו קבוצת ההורים של הילדים מהגן. ספרו לחברים בקבוצה על כך שהתפרסמה כתבה שממליצה על העסק שלכם והזמינו אותם לקנות/ להזמין תור. במידה ומדובר בקבוצות שנמצאות באזור של בית העסק – הדגישו את העובדה שמדובר בעסק שכונתי, שנמצא ממש מתחת לבית שלהם.

9. חברים ומשפחה:

החברים ובני המשפחה ישמחו פרגן לכם! שתפו אותם, ובקשו מהם לפרסם את הכתבה גם לחברים ומכרים שלהם.

10. אתר האינטרנט שלכם:

הוסיפו לשונית "כתבו עלינו" לאתר האינטרנט שלכם והכניסו אליה את הכתבה. בהמשך, הוסיפו כתבות נוספות שיתפרסמו אודותיכם.

נכון שהכתבה מפורסמת באחד האתרים הגדולים ביותר בישראל – אבל מעבר לפרסום הראשוני, היא יכולה לשמש אתכם במשך תקופה ארוכה ולהמשיך לעבוד, לפרסם אתכם, להביא תנועה לאתר או לרשתות החברתיות שלכם וכמובן ליצור עוד ועוד שיחות מכירה. אל תוותרו על כל אלו.

בהצלחה!

תפריט נגישות