כתבה מצולמת, מה כל הסיפור?
ריכזנו עבורכם כמה נקודות כדי להסביר לכם לעומק מהו אפקט של כתבה

תאריך

חשיפה של קהל לקוחות חדש
הרי שסביר להניח כי אם לאתר וואלה למעלה מ-100 מיליון כניסות בחודש, מספיק רק ש-1% נכנס לכתבה שלכם וגם ש-1% יומרו (בלשון המרה) ללקוחות פוטנציאלים, כדי שאתם תזכו להגדיל את מחזור המכירות שלכם, לקבל הצעות לשת"פ ולמצב את בית העסק שלכם במקום בו יש במה.
הרי שאם עכשיו מחוץ לחנות שלכם היו עוברים ביום כ-3 מיליון איש, סביר להניח שמחזור המכירות שלכם היה לפחות פי כמה וכמה ממה שהוא מונה כיום.
תודה לאל שיש אינטרנט.

מיתוג לכל החיים!
למעשה, המון מבעלי עסקים אינם מבינים כי גוגל היום הוא כלי המשמש כת.ז. עבור בעל עסק/עסק.
ע"פ מחקרים מעמיקים שנערכו ע"י מספר רב של אוניברסיטאות בינלאומיות, כאשר כל לקוח (כמובן שגם אתה בתור לקוח), מעוניין לרכוש מוצר מסוים, שירות או אפילו למעשה לעשות עסקה, הדבר הראשון שהצד המשלם עושה הוא חיפוש בסיסי של נתונים אודות הצד השני. (והיכן מחפשים נתונים? )
כמה זה חשוב להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל עם נתונים חיוביים? עם תמונות? על אחת כמה וכמה סרטון?
מאוד. הדבר גורם ליצירת אמון, הזדהות וחיזוק הבחירה שאתם הוא הגורם האמין – וזאת מאחר ותוצאה חיובית מופיעה באתר חדשות ארצי דבר שמעלה את ערך האמון, המקצועיות והרצון להתקדם בעסקה\רכישה\התקשרות.

קידום אורגני שווה הכל!
אם תשאלו מקדם אתרים, במה יכולה לעזור כתבה באתר של גוף תקשורת לעסק שלכם? הוא פשוט יגיד שמדובר בכמה חודשי עבודה.
איך זה עובד? אתר החדשות וואלה, למעלה מ-100 מיליון כניסות בחודש, המערכת של גוגל, מזהה את אתר וואלה כאתר אמין עצם העובדה שלמעלה מ-100 מיליון פעמים אנשים נכנסים ושואבים מידע ממנו מדי חודש. לכן, האלגוריתם של מנוע החיפוש סורק את התוכן המופיע באתר, וכשבתוך התוכן שמופיע באתר החדשות יש קישור המפנה לאתר האינטרנט\אינסטגרם\פייסבוק שלכם, מייד גוגל יודע לשייך הכל כמקשה, ככה שיחפשו את מילות המפתח אשר מופיעות בכתבה, התגיות שמופיעות בכתבה ו\או הטקסט שמופיע בכתבה, גוגל יקדם באופן אוטומטי את כל הקשור בכתבה ואת הקישורים הנלווים אשר מופיעים בתוך הכתבה, בהמון מקרים מדובר על קידום של אלפי מקומות קדימה.

הכי טובים בתחום
כמה פעמים קרה לכם שביקרתם בבית עסק ולאחר שקיבלתם חוויית שירות יוצאת מן הכלל, מחיר נוח ואדיבות מיד הסברתם למי שבחצי אוזן שמעתם אותו מחפש משהו בתחום בו אתם רכשתם את החוויה?
למעשה, בואו ננתח את הפעולה שבוצעה.
רכשתם חיוביות, זיהיתם צורך במקום בו רכשתם את החיוביות, הפכתם לגורם אמין שממליץ.
סיפקתם אמון, חותמת והמלצה על אותו מקום.
איך זה מתקשר אלינו? – כולם תמיד רוצים לקנות אצל העסק הכי טוב.
אם הייתם נדרשים לשלוח הודעת תפוצה לקהל הלקוחות שלכם שבה אתם אומרים "אנחנו הכי טובים במה שאנחנו עושים"… – אין הנחתום מעיד על עיסתו.
יחד עם זאת – ברגע שאתם מקבלים את הכתבה, יש לכם כלי שאותו אנו מבקשים שתשלחו ברשימת תפוצה לקהל הלקוחות שלכם, כתבה חדשה בה אתר וואלה ביקרו אצלנו וצילמו אותנו עם נירו לוי, לנוחיותכם.
ומיד, תיהנו משלל פרגון ומאפקט של ריענון התודעה אצל לקוחותיכם, שיתוף, והרצון להגיד ולהראות לחבריהם שהם קנו וקונים אצל בית העסק הכי טוב שקיים, ולראייה – הינה כתבה באתר החדשות וואלה!

אירוע משמעותי בעסק
תארו לכם סיטואציה בה טאלנט מגיע אליכם, עם צוות צילום.
על אפקט העדר יצא לכם לשמוע?
אין מה לעשות, כשיש צלם, עם טאלנט מוכר בבית העסק שלכם, מה שקורה זה למעשה שהעסק שלכם מקבל תשומת לב באופן מידית, אשר מניסיון גורמת להתאספות, סקרנות ורצון עז להבין במה מדובר.
כשמגלים את הסיבה לשמה כל האירוע קורה, באופן אוטומטי קהל הלקוחות שלכם מתעד את האירוע לרשתות החברתיות שלו תוך הבנה של משהו גדול קורה פה, תוך שיתוף האירוע המשמעותי שקורה.
אנשים מגיעים, חווים, משתפים ומדברים, הרי שנוצר אירוע מסוג אחר, חוויה לא צפויה שיש רצון לבוא ולדבר בה על מה שקרה בדיוק באותו הרגע בה הלקוח ביקר אצלכם, ובכך, בית העסק שלכם מקבל שיח ויראלי מפה לאוזן, חשיפה מקהל רשתות חברתיות של לקוחותיכם.

קהל לקוחות
הלקוחות הפוטנציאלים הכי נכונים שעליכם לטרגט, הם תמיד הסביבה החברתית של הלקוחות שלכם.
תנו ללקוחות שלכם סיבה בה הם יגרמו לחבריהם להפוך ללקוחותיכם!
כתבה, סטורי בזמן אמת מהצילום, יצירת אירוע משמעותי מעלה אתכם על סדר היום בנושאי השיחה.
פרסום סרטון בה רואים את לקוחותיכם משתתפים, הופך את הלקוחות המשתתפים שלכם ליחצני הסרטון.
מעבר לעובדה שאם היו הלקוחות רק נוכחים, אזי כבר כולם שמעו על יום הצילום, עכשיו יש כבר גל שני של הפרסום, בו כולם רוצים שיראו שהם הופיעו באתר חדשות.

משחק הגדולים
כמה זה חשוב להופיע באותו העמוד בו קוראים את החדשות של מדינת ישראל? ממש לצד המפרסמים הגדולים ביותר במדינת ישראל?
פרסום כתבה ממצב אתכם באותה שורה עם השחקנים הגדולים החל מחברות הביטוח, בנקים ועד לחברות צרכנות מהמובילות במשק!
אל תהססו לגדול.

להעז, להתנסות ולעשות

על בעל עסק מוטלת החובה לפרוץ כל קלישאה שמלווה אותו.
הרי, מחקרים מראים כי בגין כל שינוי התפתחותי מהותי בחייו של אדם(שינוי שם\שם משפחה\מקצוע חדש\ הקמת עסק חדש\התחלה של שיתוף ברשתות החברתיות), יש נטייה לסביבת מעגלו הראשון להרים גבה, להתייחס בקלות דעת לנושא.
אנו אומרים לכם, צאו, תשתפו, כי הרי שהמעגל השני והשלישי בקרבתכם יראו את יוזמתכם בצורה חיובית ובאור שרוצה לעזור, כך משיגים קשרים ודרך.
אין יותר טוב מחשיפה שמבטלת את המשפטים המוכרים של – עוד מעט, עדיין לא, צריך להיערך יותר וכו'… התמודדות אמיתית, חשיפה אמיתית עם מיתוג ברמות הגבוהות ביותר – תוביל אתכם להתקדמות משמעותית בכל דרך אשר בה תבחרו.

אז למה אתם מחכים?

WESHOW

תפריט נגישות